volejte 515 555 113 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Menu

Jak postupovat

Co dělat, když přijde zásilka poškozená?
 Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé svítidlo rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.  
 
Doporučujeme při přebírání zásilky dbát následujících pokynů:
V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty. 
 
Důležité je také zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 3 dní od převzetí zásilky a to prostřednictvím kontaktního formuláře. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel. 
 
Dopravní společnost PPL 
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL.
  • Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve.
 
Dopravní společnost Česká pošta
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však o 2 pracovních dnů  od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta.
  • Nahlášení provedete zavoláním na telefonní číslo +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve.
 
Co dělat, pokud dodané zboží nesouhlasí s fakturou? (obdrženo zboží, které si zákazník neobjednal nebo v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu.  

Co dělat, jestliže bylo zboží vyzvednuto osobně a následně až doma při rozbalení je zjištěna závada na zboží či nějaké jiné poškození?
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte jméno, datum odebrání zásilky a typ zboží. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu a možnostech.
 
Co dělat, když je svítidlo nefunkční a zákazník jej chce reklamovat?
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě OSVETLENISVITIDLA.CZ, využije reklamační formulář, v němž uvede zejména typ výrobku, jeho kód, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. Vhodné je také i přiložení fotografií dokumentujících závadu. Do dvou pracovních dnů bude zákazník kontaktován a budou mu sděleny informace o dalším postupu reklamace či slevy, včetně adresy, kam zákazník zašle reklamované zboží.
 

Copyright © 1990 – 2018 Donoci, s.r.o.