volejte 515 555 113 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Menu

Jak postupovat

Datum: 11.4.2016

Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)
 
Co dělat, když přijde zásilka poškozená?
Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé svítidlo rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.
 
PPL – případné škody je nutné nahlásit dopravní službě PPL nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 840 775 775 nebo +420 544 120 411. Zástupce dané přepravní společnosti k zákazníkovi přijede, sepíše s ním zápis o škodě a poškozené zboží si odveze. Následně je nutné nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře a o dalším postupu bude zákazník informován.
 
Česká pošta – případné škody je nutné nahlásit České poště nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 840 111 244 nebo osobně na pobočce České pošty. Zákazník bude potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty sepíše se zákazníkem zápis o škodě spolu s protokolem o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás stačí kontaktovat pomocí kontaktního formuláře a o dalším postupu bude zákazník informován.
Co dělat, pokud dodané zboží nesouhlasí s fakturou? (obdrženo zboží, které si zákazník neobjednal nebo v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu.
 
Co dělat, jestliže bylo zboží vyzvednuto osobně a následně až doma při rozbalení je zjištěna závada na zboží či nějaké jiné poškození?
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte jméno, datum odebrání zásilky a typ zboží. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu a možnostech.
 
Co dělat, když je svítidlo nefunkční a zákazník jej chce reklamovat?
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě SVĚT-SVÍTIDEL.CZ, využije reklamační formulář, v němž uvede zejména typ výrobku, jeho kód, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. Vhodné je také i přiložení fotografií dokumentujících závadu. Do dvou pracovních dnů bude zákazník kontaktován a budou mu sděleny informace o dalším postupu reklamace či slevy, včetně adresy, kam zákazník zašle reklamované zboží.

Copyright © 1990 – 2017 Donoci, s.r.o.